Veelgestelde vragen

  1. Ik ontvang te veel CV’s. Hoe kan ik dit aanpassen?
    Te veel CV’s kan onprettig werken. Geef dit dan ook vooral bij ons aan. Samen kunnen we kijken hoe we de parameters strakker kunnen instellen, zodat enkel de meest relevante kandidaten overblijven.
  1. Ik ontvang te weinig CV’s. Hoe kan ik dit aanpassen?
    Te weinig CV’s kan meerdere oorzaken hebben. Een van de oorzaken kan aan de ingestelde parameters liggen. Neem contact met ons op, dan gaan we samen kijken of we de parameters kunnen verbreden en daarbij grenzen kunnen verleggen.
  1. Waarom ontvang ik CV’s zonder telefoonnummer?
    Kandidaten vullen helaas soms geen telefoonnummer in op hun CV. Wij kunnen enkel de informatie leveren die de kandidaat beschikbaar stelt.
  1. Waarom krijg ik dit CV binnen?
    In de mail kun je altijd terugvinden waarom je een cv binnen krijgt. Dit staat als volgt vermeld: De match is gemaakt omdat in het CV staat dat de kandidaat heeft gewerkt als/wil werken als/de opleiding X heeft gedaan.
  1. Kan ik First2Find ook op meerdere databases laten zoeken?
    First2Find kan voor jou op meerdere databases zoeken naar beschikbare kandidaten. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen jou graag verder!
Neem contact op met jouw accountmanager of bel/mail naar 06 – 187 199 16 / [email protected]

×

Powered by WhatsApp Chat

× Hoe kan ik je helpen?